00212660047248
MON - SAT: 08 am - 17 pm
reservations@ecolodge-adventures.com

סיור של 3 ימים ממרקש למדבר מרזוגה

100,00 

Available

SKU: 4478 Category:

סיור של 3 ימים ממרקש למדבר מרזוגה

בסיור של 3 ימים ממרקש למרזוגה במדבר , סיור כלכלת ממרקש , בקרו בשוליים של מדבר סהרה ותראו את הנוף המדהים של עמק דאדס והקסבה של וורזאזטה. מחנה באוהל מדברי מלווה בדיונות מתנשאות לאחר רכיבה על גמל במדבר ארג צ’בי .

מי לא חלם לישון בסהרה החבויה בנוחות בין דיונות החול מתחת לשמים מוארים בכוכבים?

בטוח המדבר מרתק את כל מי שלא חלם על שיירות עתיקות עם גמלים, קמפינג על שטיחים צבעוניים, ללגום תה מסביב למדורה? מרזוגה , באזור הדרומי של מרוקו, היה אחד המקומות שבהם יכולתי לחוות את כל זה. השם מגיע מעיירה מרוקאית קטנה במדבר סהרה , לא רחוק מדי מהגבול האלג’ירי. הוא ידוע בתור השער של Erg Chebbi, רצועת חול ענקית מדרום לעיר.

סיור מדברי ממרקש למרזוגה תוך 3 ימים

  • עיקרי הדברים
  1. Ouarzazate הוא אכן השער למדבר סהרה
  2. מסע גמלים במדבר ארג צ’בי
  3. הישארו בתוך אוהל בדואי לערב
  4. בקרו בקסבה הנודעת של אייט בן האדו
  5. חקור את הרי האטלס הגבוהים בטיול בכביש
  6. סעו דרך הרי דידס דרך אזורים כפריים
  7. אז מתחת לאורות, כלול ארוחה מרוקאית מסורתית

מדבר מרזוגה ממוקם בדרום מזרח המדינה במרחק קצר (20 ק”מ) מהגבול עם אלג’יריה ו-562 ק”מ ממרקש. זה אומר שבאוטובוס המהיר מבין האמצעים לוקח בערך 9 שעות להגיע לשם! למעשה, צריך לחצות חלק מהרי האטלס הגבוהים ולכן הדרך לא ממש ישירה.

זכור גם דבר אחד: הנסיעה ממרקש למרזוגה היא באמת מסע פנטסטי, עם המון מקומות יפים לעצור בדרך, שחבל באמת לפספס. עצירות לאורך הדרך במקומות מרתקים כמו אייט-בן-האדו, אוארזאזטה וערוץ דאדס צריכות להיות במסלול של כל אחד לבקר במרוקו .

לאחר תחילת בוקר מהמלון שלך במרקש, סיור במדבר מרקש למרזוגה 3 ימים שמתחיל בצומת של הרי האטלס הגבוהים , עובר דרך כפר ברברי אחד אחר בדרכך לאיט בן האדו , אתר מורשת עולמי של אונסק”ו הידוע בשל הקסבה והעיירה המחזקת שלה, ובתחילה נתפסה כרצף לסאגות מסוימות מטוליווד, כולל סצנה למפגשי צילום בבלוג אופנה כאלה. בזמן הפנוי הזה כדי לחקור את הכפר וגם את הקסבה שלו , לאכול בראנץ’ במסעדה סמוכה לפני שתמשיך במסע שלך על פני Ouarzazate, חומת סהרה, ואז על בומאלנה דאדס, להעריך את המסלול הציורי על פני השביל לטינגהיר, שם תוכלו לאכול ארוחת ערב והפסקה לילית.

סיור מדברי 3 ימים ממרקש לדיונות מרזוגה

  • מה נכלל
  1. החלף ממקום האירוח או הריאד שלך במרקש
  2. הסעות באוטובוסים עם מיזוג אוויר
  3. נהג/מדריך דו לשוני (אנגלית/צרפתית)
  4. מלון בוגאפר בטינגהיר ללילה
  5. טיול גמלים של ארג צ’בי לצפייה בשקיעה ובזריחה
  6. לבלות את הלילה במחנה המדברי של ארג צ’בי
  7. בשני המקומות יש מצעים
  8. שני המלונות כוללים שירותים ומקלחות
  9. אוהל פרטי (Hotel Bougafer) וחדר פרטי (Hotel Bougafer)

לאחר ארוחת הבוקר, סעו ממקום האירוח שלכם וסעו אל ערוצי Todgha , שם יהיה לכם זמן ליהנות מהמנהרות ולאכול ארוחות בבית קפה קטן. עבדו אותו אל מרזוגה, שם תתחברו לשיירת הגמלים שלכם. מאוחר יותר רוכב על גמל על פני מדבר ארג צ’בי וצפה בכתם הדיונות כשהשמש שוקעת. בסביבות החשיכה, הגיעו לאוהל המדבר שלכם ואכלו ארוחת ערב מרוקאית מסורתית מתחת לאור הכוכבים. בדואים מהאזור ינעימו אתכם וילמדו אתכם איך לפוצץ את מקצבי הטאם טאם. חווית האוכל, כמו גם לילה נוסף.

לאחר שהתעוררה בבוקר מוקדם כדי לראות את השחר לפני ארוחת הבוקר בפועל (ניתן להתאמה), רכב פשוט יהיה מוכן להסיע אותך ישר למרקש. ב-Oarzazate, קחו הפסקה לארוחת צהריים איפשהו במהלך המסע.

סיור מדברי בן 3 ימים ממרקש לדיונות מרזוגה ולטרק גמלים

  • נקודת מפגש 
  1. אנו נקים נקודת מפגש  במרקש  אם תשהו בריאד
  2. יש לך שאלות? צור קשר באמצעות Whatsapp לחץ כאן 

תוספות לאוהלים הבדואים לערבים זמינות כתוספת. עבור לקנבס של חדרים יוקרתיים עם חדרי רחצה אישיים, תברואה בסיסית ושירותים של חמישה כוכבים במתחם הקמפינג הפרימיום. יש לשמור כמה שיפורים לכל אדם.

עית-בן-הדו

בצד הנגדי של הרי האטלס ממרקש ובמרחק של כ-4 שעות נסיעה, ולאחר נסיעה של 4 שעות יוצאים מהכביש הראשי כדי לנסוע בשביל חצץ המוביל לקסאר אייט-בן-האדו.

הכפר הברברי העתיק הזה, שהיה פעם תחנה חשובה לאורך נתיב הסחר מהסהרה לסודן, הוא קבוצה של בתי אדובה (לבני אדמה גולמית) המוגנים על ידי חומות הגנה והוכרזו כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו.

רוב האוכלוסייה עזבה את הקסר לעיר החדשה שמעבר לנהר, אך הכפר לא נטוש לחלוטין. חלק מהמשפחות עדיין מתגוררות ב”קסבות” שלהן, והרחובות הצרים הפכו בעיקר לחנויות מזכרות.

  • זמן איסוף 
  1. 7:20 בבוקר

הכפר מדהים וקל להבין מדוע כל כך הרבה סרטים כמו גלדיאטור, לורנס של ערב ולאחרונה “משחקי הכס” בחרו באייט-בן-הדו כמיקום שלהם.

אייט-בן-הדו הוא ללא ספק גם אחד הטיולים הטובים ביותר ממרקש לעשות ביום אחד.

סיורים במדבר מרזוגה

Ouarzazate

במרחק קצר מאיט-בן-האדו (כ-30 דקות נסיעה ברכב) נמצאת Ouarzazate, שם אסור לפספס את הקסבה של Taourirt, הקסבה השמורה ביותר בכל מרוקו. זוהי אנדרטה מרשימה עשויה אדובה שנראית כמו טירת חול. כאן תוכלו לראות את הקישוטים הגיאומטריים המרוקאים האופייניים על קירות הבניין הראשי. אם תרצו לבקר בבית זה מהמאה ה-17, קחו בחשבון שהחדרים כולם ריקים פחות או יותר ואין הרבה מה לצפות מביקור. עם זאת, תוכלו לטייל בכפר הברברי הסמוך.

Ouarzazate מפורסמת גם בזכות אולפני קולנוע רבים בסביבתה: תמצאו את התפאורות של “הנסיך הפרסי”, “אסטריקס ואובליקס: משימה קליאופטרה”, “המומיה” ואחרים. ערוצי דאדס (מסלול של אלף קסבות)

  • פרטי החזרה
  1. חזרה לנקודת ההתחלה בסביבות השעה 18:30

סיור במדבר מרזוגה ממרקש

אטלס אמצעי מרוקו

עמק דאדס וערוץ דאדס הם ללא ספק עוד מקומות שחובה לראות במרוקו. קסבות עתיקות ויפות וקניונים אדומים מרהיבים שנוצרו על ידי נהר הדאדס מחכים לכם! ממרקש לערוץ דאדס זה כ-320 ק”מ ברכב. מאוארזאזאטה לערוץ דאדס זה כ-110 ק”מ, וכדי להגיע לשם צריך רק ללכת על ה-N10 לכיוון טינגהיר.

תחלפו על פני אלקלע מ’גונה, הכניסה לעמק השושנים. כשמגיעים לבומלנה דאדס, עדיף ללכת על כביש R407 בתוך ערוץ דאדס. יש הרבה דברים לראות בתוך עמק דאדס: כולל ערוץ דאדס המרהיב, הדרך המפותלת המרהיבה ו”אצבעות הקוף”, תצורת סלע יוצאת דופן המעוצבת על ידי מים ורוח.

  • זמינות 
  1. זמינות יומית

אני ממליץ לך לעצור ולישון כאן ולהמשיך למחרת. אם תרצו הצעה, מלון Babylon Dadès הוא מלון טוב.

מרזוגה מדברית מרקש

ערוצי טודרה

ערוצי טוגרה הם סדרה של קניוני נהרות בחלק המזרחי של הרי האטלס הגבוה במרוקו. הם ממוקמים ליד Tinghir, עיר מלאה בטירות בוץ נטושות, ונמצאים במרחק של כמה שעות בלבד ממרזוגה.

  • סיור בשפת 
  1. צרפתית אנגלית

אם יש לכם זמן, תוכלו להשתתף בהמון פעילויות שנמצאות בערוצי הטודרה ובטינגהיר, כמו טיפוס, ביקור בכפרים ברברים, ביקור במטע התמרים או במסגד איקלאלנה. אבל השתדלו לא להגיע למרזוגה מאוחר מדי אם תכננתם להישאר כאן רק לילה אחד, אתם עלולים לפספס את השקיעה היפה שרק המדבר יכול להציע.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “סיור של 3 ימים ממרקש למדבר מרזוגה”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You have to be logged in to be able to add photos to your review.

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Create an Account