00212660047248
MON - SAT: 08 am - 17 pm
reservations@ecolodge-adventures.com
Agadir Buggy Radfahren
Agadir Buggy Radfahren Original price was: 95,00 €.Current price is: 70,00 €.

סיור של יומיים ממרקש למדבר זגורה

75,00 

Available

SKU: 4477 Category:

סיור של יומיים ממרקש למדבר זגורה

מהמלון במרקש או מנקודת המפגש, הסיור בן היומיים ממרקש למדבר זגורה  מתחיל בשעה 7 בבוקר. אנחנו מתחילים את המסע שלנו עוקפים דרך Ouarzazate בדרכנו לזגורה . אנו עושים הפסקת בור בקסבה עית בן האדו כדי לחזות במראות המרהיבים המוזכרים ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסק”ו. אנחנו נוסעים לעמק דרעא , המפורסם בזכות קסור וקסבה כאלה.

  • עיקרי הדברים
  1. בקר בעמק דרעא
  2. גלה את הרי האטלס הגבוהים
  3. חקור את קסבה אייט בן האדו
  4. ראה קסבה גלאוי
  5. תהנה מחוויית המדבר
  6. בקר בנווה מדבר ובמטע התמרים
  7. נסיעה בין הכפר הברברי
  8. תאכל ארוחת ערב ברברית
  9. חווה לילה באוהל ברברי
  10. טיולי גמלים בזריחה ובשקיעה

טיול מדברי מרקש בן יומיים זה הוא קבוצה משותפת וניתן להפוך אותו לפרטי, אם כן, אנא אל תהסס לשלוח לנו הודעת טקסט או אימייל. עם ההגעה נצא לטיול גמלים עד שנגיע למחנה חאימס, שם נאכל ארוחת ערב ונלון. ישנם אוהלים יוקרתיים (עם שירותים פרטיים) ניתן להזמין אותם מראש באמצעות יצירת קשר.

לאחר מכן, נגיע לזגורה , שם תבלו 1.30 שעות ברכיבה על גמל בשקיעה. אנחנו מסיימים את היום בארוחה קלאסית נחמדה ביחד מתחת לשמי החול המסנוורים תוך נסיגה למחנה ברברי מתחת לירח הבלתי מוגבל כדי לנמנם. אז התחילו את המסע עם ארוחה ברברית מסורתית בסהרה לפני לטפס על הגמלים שלנו ולרכוב הלאה אל הדיונות כדי לראות את עלות השחר. לאחר מכן, ניסע ברכב מעל הרי האטלס למרקש , היהלום של דרום מערב.

טיול במדבר מרקש יומיים

אנא צור קשר אם אתה צריך לדעת עוד מידע על האוהלים, איך זה נראה מבפנים, צירפנו כבר כמה תמונות של טיול מדבר זגורה ממרקש , המיטות באיכות טובה וגם הכיסויים, אנחנו מנסים את המיטב לתת לך חוויה מעולה על ידי אספקת הכלים והציוד הטובים ביותר.

הטיולים במדבר , בין אם באופן פרטי או ארגוני, נושאים תיקים אישיים. נא להביא איתך תיק גב קטן למסע הגמלים שלך לאוהל המדבר. רוב החפצים שלך יאוחסנו במכונית בזגורה או באתר הנופש של נהג האוהלים בזגורה . אתה יכול גם להביא מים אם אתה מעדיף, אתה חופשי לעשות זאת, אבל יהיו הרבה עסקים נוחים לאורך הכביש שבהם אתה יכול לקנות מים בבקבוקים על בסיס שגרתי.

  • מה נכלל
  1. כל התחבורה בין יעדים ופעילויות
  2. לילה אחד בחצי פנסיון באוהל ברבר במחנה טיזי
  3. 2 טיולי גמלים
  4. כל המסים המקומיים

מחוז זגורה ממוקם בדרום מזרח מרוקו וגובל במחוז ארחידיה (צפון מזרח), מחוז אוארזאזאטה (צפון מערב), מחוז טאטה (דרום מערב), וגבול מרוקו-אלג’יריה (דרום מזרח).

  • זמן יציאה
  1. 7:10

מחוז זגורה נוצר לאחר חלוקת הפרובינציה העצומה של Ouarzazate לפי צו מס’ 281-97-2 מתוארך Dhu al-Hijjah 1417 AH המקביל ל-9 באפריל 1997 לספירה, והוא שייך לאזור סו-מסה-דרעה.

  • נקודת מפגש
  1. אנו נקים נקודת מפגש  במרקש  אם תשהו בריאד
  2. יש לך שאלות? צור קשר באמצעות WhatsApp  לחץ כאן 

היא משתרעת על פני שטח של 22,215 קמ”ר, ומורכבת משתי עיריות עירוניות ו-23 קומונות כפריות, עם אוכלוסייה של 285,000, רובם כפריים. השטח של אזור זה משתנה בין עמקים, הרים, יערות ושטחי מדבר, והוא עשיר בגבעות חול במזרח הפוגשות את מטעי הדקלים העצומים באמצע עמק הדרא. האקלים של האזור מאופיין בהיותו חם ויבש בקיץ, וקר ויבש בחורף.

  • סיור בשפת
  1. צרפתית אנגלית

זגורה היא עיר מרוקאית השייכת לאזור סו-מסה-דרעה במחוז זגורה. שמו נגזר מהר טזאקורט. הוא ממוקם בחלק הדרום מזרחי של המדינה. זהו האזור הגדול ביותר באזור. יש לו מסורות מיוחדות. זהו אחד מאזורי התיירות במרוקו. Katawa, Amzrou ו- Tnzulin, כפי שהם ידועים בתור נווה מדבר. אוכלוסיית זגורה מונה 34,851 נפשות, לפי מפקד האוכלוסין של 2004

סיור מדברי מרקש לזגורה

מתוקף מיקומה המזדמן של זגורה, פתיחותו למדבר ומיקומה הפנימי הרחק מהשפעות ימיות, האקלים שלה נחשב יבש ומדברי למחצה. המאפיינים של האקלים הזה הם שחם מאוד בקיץ וקר מאוד בחורף, וזה מתבטא באופן יחסי הן בטמפרטורה והן בממוצע המשקעים השנתי”. באשר לטמפרטורה, העיר מכירה חום גבוה ולא סדיר במהלך הקיץ, שמגיע ל-40 מעלות בחלק מהמקרים, ובאשר למשקעים, ידוע שמשקעי זגורה עולים על ממוצע של 45 מ”מ.

מרקש לזגורה יומיים ולילה אחד סיור מדברי

החקלאות מתרכזת בעמק דרעא ובמישור תזארין העשירה בדקלים. סוגים נוספים של יבולים הם דגנים, גידולי שיווק, שקדים, תפוחים ומשמשים. באשר למשקעים החלשים, הוא נצרך דרך הנחלים וסכר אלמנצור אל-דהבי, כמו גם המישורים ההרריים המעניקים לדקל את צבעו הירוק שאין שני לו.

  • זמינות 
  1. זמינות יומית

האוכלוסייה הכפרית באזור תלויה בעיקר בחקלאות קיום (תמרים, חינה וגידולים אחרים…) ובגידול חלק מהחי בצורה מסורתית, שאולי ברוב המקרים לא תכסה את עצמה.

טיול מדברי של יומיים ממרקש לזגורה

זגורה היא נקודת המוצא לטיולים קצרים ברגל, ברכב 4X4 או ברכיבה על גמלים. המועצה העירונית של זגורה מארגנת את “פסטיבל זגורה” השנתי, המבקש להדגיש את כישוריו של אזור זגורה ואת הפוטנציאל הטבעי והכלכלי שלו ולהעריך את המורשת התרבותית המקומית ואת ההון החברתי של האזור, במטרה להפוך זה למנוף לפיתוח התחום.

  • פרטי החזרה
  1. חזרה לנקודת ההתחלה בסביבות השעה 18:30

האזור כולל גם מספר זאוויות, החשובות שבהן הן נסיריה זאוויה שהוקמה במאה השש עשרה, והכתובות על סלעי עמק הדרא בטאזקה, צרין ותנזולין, שהן ייחודיות ברישומים השייכים לפרהיסטוריים. פִּי.

המלאכות המסורתיות הבולטות ביותר במחוז זגורה הן חריטה על נחושת, חימר, ברזל ועלי דקל, בנוסף לייצור כלי חרס. סיור פרטי פרטי של יומיים במדבר ממרקש לזגורה אפשרי גם אנא צור איתנו קשר בקשר לזה.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “סיור של יומיים ממרקש למדבר זגורה”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You have to be logged in to be able to add photos to your review.

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Create an Account