00212660047248
MON - SAT: 08 am - 17 pm
reservations@ecolodge-adventures.com

רכיבה על טרקטורונים במרקש

50,00 

Available

SKU: 4073 Category:

רכיבה על טרקטורונים במרקש

עם רכיבה על טרקטורונים במרקש תגלו את התענוגות של מטעי התמרים והכפרים שמסביב ברכיבה על טרקטרונים במרקש . Ecolodge Adventures מספקת לכם נסיעה של 2.30 שעות דרך אזור כפרי ייחודי ומהמם המעניק לכם את ההזדמנות לגלות את היופי המובהק של האזור. מטע הדקלים ממוקם במקום יפה מאוד בו תוכלו לחוות טרקטורונים במרקש באווירה מדברית .

  • עיקרי הדברים
  1. רכיבה על טרקטורונים בשטח הסהרה
  2. הפסקת תה בסגנון ארוחת בוקר של הברברים
  3. מידע על סיורים
  4. מקום התחלה – אזור איסוף
  5. קבלת פנים של המלון שלך במרקש
  6. או ריאדים במרקש או בקרבת הריאדים

תוכלו ליהנות ממדבר מרובע מרקש ומהתרבות ולראות את אורח החיים של האנשים המקומיים כשאתם מקבלים את פניכם לכפרים שבהם מסורות נשמרות בקפידה. במהלך ההרפתקה הזו, תוכלו לחלוק הפסקת תה בסביבה מדהימה. מחיר טרקטורונים במרקש הוא ההצעה הטובה ביותר לחוויה מדהימה.

  • מה כולל במחיר
  1. איסוף חינם במלון ממרקש
  2. הורדת מלון בחינם במרקש
  3. הובלה ממוזגת
  4. מכונת Quad של שעה וחצי
  5. תה נענע
  6. חֲטִיפִים
  7. כל המסים והעמלות כלולים

סיור המרובע שלך במרקש יתחיל באיסוף מהמלון או יפגוש את הנהג שלך ליד הריאד שלך בנקודת מפגש קרובה, בצע מסלול בנסיעה מדרום למרקש השכרת אופנועי טרקטורון לעיירה הברברית, כדי לפגוש את המדריך שלך. לאחר מצגת תמציתית על שיטות סיור טרקטורונים במרקש בשטח קשה  , מפגש הסברה סביר ומתן משקפיים ומגני ראש, תתכוננו לעלות על המרובע שלכם במרקש  ולהתחיל את החוויה שלכם.

  • פתק
  1. אתה צריך להיות בכל מקרה 13 שנים יותר מבוסס על מנת לרכוב על מרובע , ילדים מתחת לגיל 13 חייבים להצטרף על ידי מבוגר או אחד מהיועצים שלנו כדי לעזור להם בזמן הרכיבה על המרובע.
  2. יש לך שאלות? צור קשר באמצעות Whatsapp לחץ כאן 

רכיבה על טרקטורונים במרקש

תתחיל בנסיעה מעל מטעי הדקלים והשטחים החקלאיים של מרקש, בדיוק כמו שעוברים דרך עצי דקל ואדמות עץ תאנים. אולי אפילו תקבל הזדמנות לפגוש מטיילים תוך כדי מעבר בגבעות החול הזוהרות.

  • עלות במטבע מרוקאי
  1. 500 MAD / Quad  (50€)
  2. (סבירות של 2 אנשים ב-One Quad, 2 אנשים ב-Quad אחד = 650 MAD)
  3. מלון pcik בוקר: 9:00 או אחר הצהריים: 14:00
  4. (פעילות זו זמינה כל יום)
  5. בוקר חזרה: 13:00 או אחר הצהריים: 17:30

בנסיעת ההגעה לשלב ההתחלתי שלך, תהיה לך הפסקת עצירה לארוחת בוקר בסגנון ברברי בעבודת יד, שבה אתה מעריך תה נענע, בדיוק כמו צוף עם לחם בנוי באופן מקורי. כשתצטרכו להמריץ את הסוללות שלכם, אנחנו נמשיך להצביע על ההמראה לפגוש את הנהג שלכם, שיסיע אתכם חזרה למלון שלכם.

  • משך הפעילות
  1. 3 שעות פעילות

תנועה זו של חצי יום תבטיח לכם את הכיף האפשרי ביותר במרקש Palmeraie רכיבה על טרקטורונים. סיור טרקטורונים במרקש וטרקטורונים במרקש  מורכבים במקום דומה, ואת הסבירות שיש מרוקו מראקש טרקטורונים וכרכרה  עבור אופניים דומה. ההתכנסות נגישה. ‏ 

ילדים מגיל 14 ומעלה יכולים לנהוג על טרקטורונים במרקש ללא רישיון נהיגה, וילדים מתחת לגיל 14 יכולים לחלוק את המרובע עם מבוגר אחד תמורת 100 דירהם נוספים. אם אתם קבוצה ויש לכם ילדים ואתם רוצים לנהוג לאט, זו אף פעם לא תהיה בעיה, חווית המרובע במרקש תעשה זאת עבורכם.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “רכיבה על טרקטורונים במרקש”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You have to be logged in to be able to add photos to your review.

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Create an Account